16.04.2020 Прокурорами вжито вичерпних заходів щодо задоволення обґрунтованих звернень і реального поновлення порушених прав (ДІАГРАМИ)
Ужиті організаційні та практичні заходи, зміна повноважень органів прокуратури, а також проведена серед населення роз’яснювальна робота сприяли у цілому поліпшенню роботи зі зверненнями. Упродовж І кварталу 2020 року до органів прокуратури області всього надійшло майже три тисячі звернень. З яких, вирішено – 623 звернення (17 місце по державі), направлено до інших відомств для вирішення – 389, повернуто заявникам або залишено без розгляду – 28, направлено підпорядкованим (іншим) прокурорам – 1319, виключено з обліку звернень, у зв’язку із внесенням до ЄРДР – 22, перебувало у залишку на кінець звітного періоду – 47. Випадків порушень у І кварталі поточного року порядку та строків розгляду звернень не допущено. На особистому прийомі прийнято 208 громадян з письмовими зверненнями. Зокрема, у Миколаївській місцевій прокуратурі – 68, Миколаївській місцевій прокуратурі №2 – 26, Баштанській місцевій прокуратурі – 11, Вознесенській місцевій прокуратурі – 12, Первомайській місцевій прокуратурі – 36, прокуратурі області - 55. Упродовж І кварталу 2020 року до органів прокуратури області надійшло 24 запити на публічну інформацію. Усі запити надійшли від громадян. Зокрема, до Первомайської місцевої прокуратури – 22; апарату прокуратури області та Миколаївської місцевої прокуратури №1 – по одному; Миколаївської місцевої прокуратури №2, Баштанської та Вознесенської місцевих прокуратур запити не надходили. За результатами, на 2 запити надано інформацію (прокуратура області та Миколаївська місцева прокуратура №1), у 22 запитах запитувачам роз’яснено норми законодавства про доступ до публічної інформації, 1 запит скеровано для організації розгляду належним розпорядникам інформації.
Відділ організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів |
кількість переглядів: 1392
|