Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
30.11.2020

Про нові підходи щодо організації розгляду звернень громадян говорили у прокуратурі (ФОТО)

                       

27 листопада 2020 року у Миколаївській обласній прокуратурі, під головуванням керівника обланої прокуратури Дениса Фальченка, відбувся навчально-методичний семінар на тему: «Основні аспекти організації роботи з  розгляду звернень і запитів та особистого  прийому громадян в органах прокуратури  з урахуванням новел у правовому регулюванні указаної діяльності».

У семінарі взяли участь регіональний представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Миколаївській області Світлана Одінцова,   керівники самостійних структурних підрозділів апарату обласної прокуратури , керівники місцевих прокуратур, їх заступники, начальники відділів місцевих прокуратур та прокурори прокуратур, відповідальні за стан роботи з організації особистого прийому громадян, розгляду звернень та запитів, які говорили про  нові підходи в організації роботи  з розгляду звернень та запитів в органах прокуратури України.

Захід пройшов з дотриманням карантинних вимог.

Відкриваючи захід, Денис Фальченко зауважив: "Робота зі зверненнями громадян є одним з пріоритетних питань в нашій роботі, адже від ставлення до людей, що звертаються до нас по допомогу, залежить  довіра суспільства до органів прокуратури».

Так, упродовж поточного року до органів прокуратури області надійшло понад 7 тисяч звернень та клопотань громадян (у 2019 – понад 5), з яких більше 2 тисяч звернень прийнято до провадження. 67% вирішених звернень становлять скарги з питань досудового розслідування.

Однак, громадяни продовжують надсилати скарги, що не належать до повноважень органів прокуратури, а саме: з проханням в організації проведення перевірок чинного законодавства стосовно земельних, трудових прав, соціальних виплат тощо. У зв’язку із цим за належністю до органів державної влади, місцевого самоврядування та державного контролю для вирішення по суті було надіслано майже 70% звернень з одночасним роз’ясненням заявникам функцій органів прокуратури.

Окрім цього, вживалися заходи для забезпечення права кожного на доступ до публічної інформації.

Під час семінару начальник відділу організації прийому громадян, розгляду  звернень і запитів обласної прокуратури Тетяна Опанасенко говорила про основні засади організації роботи з  розгляду звернень в світлі положень нової Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому в органах прокуратури України.

Регіональний представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Світлана Одінцова висвітлила питання щодо  співвідношення Закону України «Про захист персональних даних та Закону України «Про доступ до публічної інформації».  

Також, прокурори обговорили  проблемні питання, які виникають при розгляді звернень, порядок розгляду звернень з питань досудового розслідування, основні аспекти забезпечення достовірності обліку цієї роботи та розглянули найбільш типові порушення, які виникають на вказаному напрямі роботи та обговорили шляхи їх усунення.

Прес-служба Миколаївської обласної прокуратури

кількість переглядів: 1229