Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
17.04.2024

У прокуратурі відбувся семінар щодо вдосконалення роботи з розгляду, вирішення звернень і запитів в органах прокуратури (ФОТО)

                       

Сьогодні, 17 квітня, під головуванням заступника керівника Миколаївської обласної прокуратури Дениса Ільченка, відбувся навчально-методичний семінар на тему: «Новели в організації роботи з розгляду, вирішення звернень і запитів в органах прокуратури та проблемні аспекти, що виникають в практичній діяльності».

У семінарі взяли участь – керівники структурних підрозділів обласної прокуратури, їх заступники, прокурори відділів, керівники окружних прокуратур, їх заступники, начальники відділів та прокурори окружних прокуратур.

Відкриваючи захід, Денис Ільченко зауважив: «Робота зі зверненнями громадян є одним з пріоритетних напрямів, адже від ставлення до людей, що звертаються до нас по допомогу, залежить  довіра суспільства до органів прокуратури».

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.

Органами прокуратури Миколаївщини забезпечується прийом звернень громадян, їх об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд шляхом прийому звернень через «скриньку», на електронні поштові адреси, телефони «гарячої лінії», а також поштою.

Упродовж минулого року до органів прокуратури області надійшло понад 2,6 тис. звернень та клопотань громадян, з яких вирішено по суті майже 1,6 тис звернень. Лише за перший. квартал поточного року надійшло -
571 звернення, з яких вирішено по суті майже - 400.

Незважаючи на законодавчо закріплені зміни щодо повноважень органів прокуратури, зокрема позбавлення загальнонаглядової функції та представництва інтересів громадян у суді, продовжують надходити звернення з питань, вирішення яких не відноситься до повноважень органів прокуратури.

З цих підстав за належністю до інших відомств направлено майже 150 звернень (у 2023 році – понад 800). У переважній більшості звернення, які скеровувались до уповноважених на їх розгляд органів стосувались питань необхідності вирішення повсякденних питань громадян – це соціальної спрямованості (видачі гуманітарної допомоги, нарахування виплат ВПО, перерахування або виплата пенсій або інших соціальних компенсацій, нарахування субсидій, несвоєчасна виплата заробітної плати, та інше), комунальної спрямованості – (неналежного забезпечення функціонування інфраструктури – відсутності води, опалення, непрацюючі комунікації, тощо).

Під час семінару начальник відділу організації прийому громадян, розгляду  звернень і запитів обласної прокуратури Тетяна Опанасенко розповіла про новели в організації роботи з розгляду, вирішення звернень і запитів в органах прокуратури та визначила проблемні аспекти, що виникають в практичній діяльності.

Звернула увагу на вжиття більш дієвих заходів на профільному напрямі прокурорської діяльності, виважений підхід до перевірки всіх доводів заявників, викладених у скаргах, перевірках законності прийнятих процесуальних рішень та надання оцінки їх  правомірності.  

Учасниками семінару були активно обговоренні нагальні питання щодо вирішення звернень в органах прокуратури, форм та методів здійснення контролю за дотриманням порядку і строків їх розгляду. Окреслено найбільш типові проблемні питання, що виникають в умовах воєнного стану на профільному напрямі роботи та визначили шляхи їх усунення.

кількість переглядів: 127