ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСНІЙ ПРОКУРАТУРІ
Особистий прийом громадян в органах прокуратури України на виконання ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» врегульовано Порядком організації та проведення особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженим наказом Генерального прокурора від 25.06.2024 № 153.
Особистий прийом в органах прокуратури, здійснюється у встановлені дні та години згідно з графіками, затвердженими керівниками органів прокуратури:
Особистий прийом громадян в Миколаївській обласній прокуратурі
Особистий прийом громадян в Миколаївській обласній прокуратурі проводиться керівником обласної прокуратури, його першим заступником та заступниками, відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів обласної прокуратури, а також іншими працівниками обласної прокуратури за дорученням керівництва.
Особистий прийом громадян керівником обласної прокуратури проводиться за попереднім записом за телефоном (0512) 533-633.
У разі відсутності керівника обласної прокуратури прийом громадян проводиться виконувачем його обов’язків, а заступників керівника обласної прокуратури – особою, що виконує їх обов’язки або уповноваженими ними працівниками.
Попередній запис громадян на особистий прийом до керівника обласної прокуратури здійснюється відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів на підставі письмової заяви громадянина, в якій викладається суть порушеного питання та до якої додаються копії оскаржуваних відповідей за його попередніми зверненнями. Формується список громадян, готуються необхідні документи та матеріали, в подальшому у телефонному режимі або в інший спосіб повідомляються громадяни про час і місце проведення прийому керівником обласної прокуратури.
Перед початком прийому громадян, а також під час попереднього запису на особистий прийом працівники відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів з’ясовують прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання або іншу адресу, за якою йому може бути надана відповідь, номери контактних телефонів (за бажанням громадянина) чи відомості щодо інших засобів зв’язку, а також суть порушеного питання, вивчають матеріали, які подає громадянин на обґрунтування своїх вимог. Отримання інших відомостей про громадянина чи його представника та інформації, що не стосується його звернення, забороняється.
Під час звернення на особистий прийом громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу, а в разі представництва ним інтересів інших осіб, у тому числі здійснення їх захисту, – також документи, що підтверджують відповідні повноваження, за винятком випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» та іншим законодавством.
Керівник Миколаївської обласної прокуратури приймає громадян за зверненнями, в задоволенні яких відмовлено його першим заступником та заступниками, а також у разі оскарження їх дій чи рішень.
Перший заступник та заступники керівника Миколаївської обласної прокуратури приймають громадян у разі незгоди з діями чи рішеннями, прийнятими керівником самостійного структурного підрозділу обласної прокуратури, керівником окружної прокуратури, а також з питань зволікання, тривалого неприйняття ними рішень.
Особистий прийом, а також запис на особистий прийом не проводиться у разі, якщо:
– громадянин звертається до органу прокуратури з одного й того самого питання зі зверненням, розгляд якого припинено відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»;
– звернення подано з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян»;
– заява не відповідає вимогам пункту 2.6 розділу ІI Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженим наказом Генерального прокурора від 25.06.2024 № 153.
Зразок заяви щодо попереднього запису на особистий прийом керівництва
Миколаївська обласна прокуратура
Прізвище, ім’я, по батькові
заявника; місце проживання
(або інша адреса для листування);
номери контактних телефонів
(за бажанням заявника); чи відомості щодо інших засобів зв’язку
Заява
У заяві зазначається:- суть порушеного питання;- прохання про запис на особистий прийом керівника обласної прокуратури.
Додаток: копії оскаржуваних відповідей за попередніми зверненнями, копії документів, що підтверджують повноваження - у разі здійснення представництва (захисту) інтересів інших осіб.
(дата) (підпис)
Особистий прийом припиняється у разі звернення громадян, які застосовують ненормативну лексику, вдаються до образ, або якщо їхні звернення містять заклики до розпалювання національної, регіональної, расової, релігійної ворожнечі, або особи перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, мають явні ознаки психічного розладу або поведінка яких створює небезпеку для оточуючих, у тому числі для працівників органів прокуратури.
У разі виникнення надзвичайної ситуації (пожежі, повідомлень про мінування, загрози життю та здоров’ю працівників органів прокуратури та осіб, які перебувають у приміщенні прокуратури), надходження сигналу оповіщення про загрозу її виникнення особистий прийом також припиняється і вирішується питання про його перенесення на інший час.
За потреби вживаються заходи попередження або припинення вчинення правопорушень відповідно до вимог законодавства.
Про результати розгляду звернення громадянин повідомляється письмово або усно (за бажанням громадянина).
Усні звернення з особистого прийому, на які надано усні роз’яснення, вважаються вирішеними, якщо заявник не подав письмового звернення.
Якщо питання, з яким громадянин звернувся на особистий прийом, не належить до компетенції органів прокуратури, йому роз’яснюються повноваження органів державної влади або місцевого самоврядування, підприємств, установ чи організацій, уповноважених на розгляд його вимог.
Інформуємо, що здійснення представництва інтересів осіб, які мають право на безоплатну вторинну допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» є одним із завдань центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Більш детальну інформацію про діяльність цих центрів розміщено на офіційному вебсайті: https://minjust.gov.ua/news/info/adresi-tsentriv-z-nadannya-bezoplatnoi-pravovoi-dopomogi
Єдиний номер контакт-центру системи безоплатної правової допомоги - 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно в межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).
Окрім того, кожен має право звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, який приймає та розглядає звернення громадян щодо відносин, які виникають при реалізації прав і свобод людини і громадянина між громадянином України, незалежно від місця його перебування, іноземцем чи особою без громадянства, які перебувають на території України, та органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами.
Гаряча лінія Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини 0800-50-17-20; для електронних звернень - [email protected]