24.07.2020

Упродовж 6 місяців 2020 року до органів прокуратури області надійшло понад 8 тисяч звернень (ДІАГРАМИ)

                               

Розгляд звернень та запитів громадян є одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України. Вказана робота спрямовується на реальний захист прав і свобод людини та громадянина.

За 6 місяців 2020 року до органів прокуратури Миколаївської області надійшло  8131 звернень громадян, з яких 1124 вирішено по суті, у тому числі 28 - від народних депутатів України, у 21 зверненні за результатом їх розгляду прийнято рішення про задоволення вимог заявників. Питому вагу з числа вирішених звернень – 762  (67%), становлять звернення з питань досудового  розслідування.

Упродовж поточного року 2328 звернень, направлених до прокуратури області, стосувалася питань компетенції органів влади та контролю, які згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» прокуратурою скеровані для вирішення за належністю.

 

На телефон «гарячої лінії» прокуратури Миколаївської області протягом 6 місяців поточного року надійшло 14 звернень громадян. Завдяки упровадженню вказаної форми доступу до органів прокуратури, окрім функції прийняття та оформлення звернень, громадяни у телефонному режимі отримують роз’яснення щодо органу, який уповноважений вирішувати поставлені ними питання.

За вказаний період на особистому прийомі прийнято 247 звернень  громадян, з них 30 - керівниками прокуратур різних рівнів.  З метою ефективного та оперативного відновлення порушених прав громадян здійснювався також прийом за місцем відбування покарання, роботи та проживання громадян.

Наразі, на час дії карантину, проведення особистого прийому заявників, запитувачів інформації, депутатів усіх рівнів в органах прокуратури призупинено.

Прокуратурою області приділяється постійна увага удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.

Упродовж першого півріччя 2020 року до органів прокуратури області надійшло 45 запитів на публічну інформацію (що на 36% більше за аналогічний період минулого року), з яких 42 розглянуто. На 17 вказаних запитів надано інформацію, у 25 випадках запитувачам роз’яснено норми законодавства про доступ до публічної інформації, 3 запити скеровано для організації розгляду належним розпорядникам інформації.

Відділ організації прийому громадян, розгляду  звернень та запитів

кількість переглядів: 144